خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/06 - 00:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی؛

دشمن در حال برنامه ریزی برای انتخابات سال آینده است

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: دشمن می خواهد کشور را دچار مشکل کند  و برای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی کرده است تا به کمک نفوذی های داخلی فتنه ای را بر پا کند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا بر علیه برخی از نهاد های کشورمان گفت:دشمن شروع به راه انداختن جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان کرده است و هدف اصلی آنها هم برنامه ریزی برای سال آینده است.



وی افزود: دشمن می خواهد در سال آینده کشور را با فشار اقتصادی  روبرو کند و البته این موضوع مهم بدون همکاری با نفوذی های داخلی وابسته به خارج از کشور محقق نخواهد شد. و قطعا باید همگی مراقب نفوذی های داخلی باشیم.



 عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نفوذی های داخلی چه کسانی هستند، تصریح کرد:که ضربات آنها بیشتر از خارجی ها است و برخی از مسئولان که با کم کاری های خود سبب ناامیدکردن مردم می شوند؛ نفوذی های داخلی وابسته به غرب هستند.



نماینده نجف آباد تاکید: به هرحال دشمن می خواهد کشور را دچار مشکل کند  و برای انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی کرده است که به کمک همین نفوذی های داخلی فتنه ای را بر پا کند؛ که باید مراقب باشیم در پازل دشمن بازی نکنیم و در ضمن بحث های دوقطبی سازی  کاذبی که از سوی مسئولان مطرح می شوند؛ این ها می تواند سم مهلکی برای کشور باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 272568
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار